Sidor

torsdag 17 oktober 2013

Nya tag


Jag har ju mest uppdaterat min läslista och recenserat borta på Goodreads. Men med allt tjafs där och nu när sidorna inte ens laddas som dom ska så tänkte jag att det är lika bra att kopiera över lite listor hit och försöka skriva lite mer på svenska istället.

Nu är jag inte så värst hemma på hur man använder just Blogger men jag får väl testa mig fram. Bilden överst där är lite av vad jag hade att läsa under Dewey's Read-a-Thon som gick av stapeln förra helgen. Jag läste ut 5 böcker då och några hundra sidor i 2 av mina påbörjade böcker. Jag är ganska hopplös när det gäller att hålla sig till en bok i taget. Jag läser massor på en gång, alltefter plats och humör. Vill ju inte så gärna ta biblioteksböcker eller min kindle i badet och föredrar kindle om jag till exempel åker buss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar